9 Ocak 2017 Pazartesi


 Uzaklardan gelen bir bebek sesi, bu sefer ilk defa içimi yakıyor.
Bu ses öylesine acı bir şekilde çınlıyor ki kulağımda tarifi imkansız.Sese doğru ufak adımlarla ilerliyorum, korkmuşum.Beni korkutan bebeğin ağlaması değil, bebeğin acı içinde ağlaması.
Sese yaklaştıkça sesin tonu değişiyor, içimdeki korku uzaklaşıyor ve bir huzur ile doluyor içim.
Birden onu kucağımda buluyorum bana cennetten gelen bir hediye gibi sanki.Onu kokluyorum ve kokusunu içime çektiğim o an benden bir parça oluveriyor.
Uzaklardan biri yaklaşıyor, şaşkınlıkla o yöne doğru bakıyorum ve görüyorum onu.
Özlemiyle tutuştuğum adam, hiçbir şey olmamış gibi gülümsüyor bize.
Sahipleniyor sarılıyor ve sonu olmayan bir yolun başlangıcında buluyoruz kendimizi.
Sonrasında bu rüyadan hatırladığım tek şey oluyor gülümsemesi.

4 yorum:

  1. "Beni korkutan bebeğin ağlaması değil, bebeğin acı içinde ağlaması." Şahane bir cümle. Şahane bir rüya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylesine değişik rüyalar gören bir ben işte. :) Teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  2. Ne güzel cümleler öyle💙💙💙

    YanıtlaSil