26 Kasım 2017 Pazar

✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻



Yüreğime darbe yapmışlığın var,
Ve benim bir türlü kazanamayışlarım, teslim oluşlarım.
Özgürlük getirmişsin, tutsaklık getirmişsin, mutluluk getirmişsin, hüzün getirmişsin cumhuriyetime.
Çelişkiymişsin başlı başına bilememişim, çaresizmişim.
Seni alıp nereye koysam bilemedim aldım kalbime koydum,
darbe yaptın yıkıldım sandım,
Oysa ki devrim yapmışsın yeniden doğmuşum.
Gitmelerinden korkmuşum, ölmekten korktuğum gibi, 
kortukça gitmişsin, gittikçe kalmışsın...
Bitti sanmışım her bitiş başlangıç olmuş.
Acı demişim acıdan zevk almışım.
Hiçbir şeye inanmamışım aşkta dahil sonra senle karşılaşmışım.


Herşeyim’e ve herşeye...

3 yorum:

  1. Hem en büyük 'iyi ki' hem de en büyük 'keşke'miz gibi aşk. Ne güzel ve derinden anlatmışsın, ne güzel anlamışsın. Umarım hikayen mutlu son ile sonuçlanıyordur. Kalemine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk, sevgi yada adı her neyse içinde iyi kötü birçok duyguyu barındırıyor şuana kadar hiç pişmanlık duymadım bu benim şansım olsa gerek. Güzel yorumun ve iyi dileğin için çok teşekkür ederim. ☺️

      Sil